Nový web, eshop alebo blog

Naša služba – Tvorba webstránok je našimi klientmi vysoko cenená.

Web, blog alebo eshop je online obchodník, ktorý pre Vás pracuje 24 hodín denne 7 dní v týždni. Nemusia to byť konkrétne produkty alebo služby. Môže to byť vaša osobná či firemná značka, vaše myšlienky a názory.

Nech  už je to čokoľvek, Vaše webstránky by mali byť komfortné pre užívateľa. Návštevník webu by sa mal na stránkach ľahko zorientovať a nájsť informácie, o ktoré ma záujem. Samozrejme v neposlednom rade by sa naši zákazníci alebo čitatelia mali na náš web pravidelne vracať.

Radi Vám pomôžeme pri tvorbe kvalitného webu, ktorý bude plniť vaše ciele a požiadavky. Pre viac informácii nás neváhajte kontaktovať.

Kontaktujte nás

Tvorba web stránok a e-shopov u nás

Online marketing je momentálne najefektívnejšia forma reklamy v závislosti pomeru nákladov a reálnych výsledkov. A práve web stránka je spolu so sociálnymi sieťami najsilnejším kanálom online marketingu.

Na internete je už takmer každý, teda aj zákazníci. Ľudia dnes všeobecne nemajú čas, preto všetko hľadajú na internete, Googlia, porovnávajú a vyberú si len to, čo potrebujú a čo ich zaujme.

Rovnako je fakt, že ľudia každoročne nakupujú čoraz viac prostredníctvom e-shopov, ako cez kamenné predajne. Internet je jednoducho súčasťou našich životov, pretože to je pohodlnejšie, efektívnejšie a často aj cenovo výhodnejšie.

Web tak už nie je vnímaný len ako digitálna verzia vizitky, ale hlavne ako komunikačný kanál, ktorý spoločnosť zastupuje vo svete online.

Každý kto si myslí, že web nepotrebuje, jednoducho ide sám proti sebe a nikdy nevyužije svoj plný potenciál. Nehovoriac o tom, že na svoj úkor ponúka konkurenčnú výhodu firmám, ktoré web majú a využívajú.

Výhody vlastnej web stránky:

Mať vlastnú firemnú web stránku má nespočetné množstvo výhod a žiadnu opodstatnenú nevýhodu, snáď okrem toho, že nie je zadarmo. Ide však o investíciu, ktorá sa niekoľkonásobne vráti.

Niektorí zvyknú argumentovať, že im stačí Facebookový profil a nepotrebujú web. Samozrejme, je to lepšie ako nič, no je to ďaleko za potenciálom kvalitnej a funkčnej web stránky.

1. Web je pre zákazníkov aktívny nonstop

Web stránka dokáže minimalizovať časové a finančné náklady a zároveň zvýšiť tržby, pretože je aktívna nonstop. Môžete tak získať zákazníkov, ktorí by vás inak nikdy nenašli a nemusíte sa obmedzovať len na odporúčania.

Vďaka webu nemusíte nových zákazníkov oslovovať, ale naopak, oni si vás dokážu nájsť sami, preto je to obrovský zdroj potenciálnych zákazníkov. Web stránka vás tiež dokáže odbremeniť od mnohých starostí. Minimálne tým, že návštevníkom všetko uľahčí a zodpovie časté otázky za vás a to kedykoľvek.

Výhodou je aj to, že web sa dá merať a tak presne zistiť, koľko ľudí ho navštívilo, ako dlho na ňom boli, na čo klikli atď. Vďaka týmto údajom sa dá následne optimalizovať a aktualizovať, na rozdiel od tlačenej reklamy.

2. Web buduje dôveryhodnosť a profesionálnosť

Čím viac informácii svojim zákazníkom poskytnete, tým budete pôsobiť dôveryhodnejšie. Platí to dvojnásobne ak web nebude slúžiť len informačne, ale ak budete tvoriť pravidelný obsah. Užitočný obsah je jednoducho kráľ, ktorý vás tiež posúva vyššie vo vyhľadávaní a navyše buduje so zákazníkmi vzťah. Ak je obsah hodnotný, je zrejme, že bude čítaný a zdieľaný, čím sa zvyšuje aj miera vykonania konverzie. Napr. ak sa venujete stolárstvu, môžete o tom na vašom webe písať, ukazovať svoje práce a dávať rady zadarmo. V očiach potenciálnych zákazníkov tak budete pôsobiť profesionálne a je pravdepodobné, že sa v prípade potreby obrátia práve na vás. Taktiež ide o výbornú konkurenčnú výhodu a možnosť ako sa odlíšiť.

3. Web stránka je ideálnym miestom pre zbieranie recenzií

Recenzie často presvedčia aj nerozhodného zákazníka (samozrejme ak sú pozitívne) . Ľudia milujú skúsenosti a odporúčania iných. Všetko si pred kúpou často vopred vyhľadajú na internete, kde porovnávajú všetky pre a proti. Silným rozhodovacím faktorom sú práve reálne skúsenosti ostatných ľudí, teda recenzie.

Naopak v realite takáto výhoda nefunguje. Ľudia sa pri návšteve kamenného obchodu len ťažko dozvedia o skúsenostiach a hodnoteniach iných ľudí. Web je však trvácny, preto je to ideálne miesto pre zbieranie recenzií a rôznych skúsenosti spokojných zákazníkov.

Ako by mala vyzerať dobrá web stránka?

Nie je web ako web a ľuďom dnes stačí naozaj málo, aby z web stránky odišli, resp. aby stratili záujem.

  1. V prvom rade tak musí mať web atraktívny dizajn, pretože ten zaujme ako prvý. Dôležitý je aj obsah a celková prehľadnosť pre čo najjednoduchšie orientovanie sa na stránke. Návštevníkom webu je potrebné všetko uľahčiť, pretože inak môžu stratiť záujem a jednoducho odísť inde. Výhodou je aj zákaznícka podpora dostupná nonstop, na čo postačí zodpovedať najčastejšie kladené otázky.
  2. V dnešnej dobe musí byť každá dobrá web stránka responzívna. To znamená, že sa web automaticky prispôsobí zariadeniu, na ktorom je zobrazený, ako je mobil alebo tablet.

Viac ako polovica všetkých návštev web stránok a sociálnych sieti dnes totiž prichádza z mobilných zariadení. Smartfóny sú navyše čoraz viac využívané aj pre nakupovanie, preto je responzivita kľúčová.

Dokonca aj samotný vyhľadávač Google uprednostňuje vo vyhľadávaní stránky, ktoré sú responzívne a posúva ich vo vyhľadávaní vyššie na úkor neresponzívnych.

  1. Dobrá web stránka musí byť aj zabezpečená SSL certifikátom (zelený zámok pred adresou webu). Pôsobí to dôveryhodnejšie, no základným dôvodom je práve bezpečnosť webu. Aj v tomto prípade vyhľadávač Google uprednostňuje vo vyhľadávaní weby, ktoré sú zabezpečené na úkor tých, ktoré nie sú.
  2. V neposlednom rade je dôležité, aby web stránku aj niekto našiel a dozvedel sa o nej. Na to slúži SEO, teda optimalizácia pre vyhľadávače. To znamená vyplnený obsah webu, relevantný text obsahujúci kľúčové slová a registrovanie do internetových vyhľadávačov a katalógov. SEO je ďaleko komplexnejšie, no minimálne takýto základ by mala mať každá web stránka.

Ako by mal vyzerať dobrý e-shop?

Aj v prípade e-shopu je zákazníka potrebné zaujať ponúknuť mu všetko čo môže potrebovať alebo potrebuje. To znamená prehľadnosť produktov, kvalitné fotografie, popisy, zodpovedané časté otázky a ideálne aj blog a podobne. Aj e-shop musí byť zabezpečený SSL certifikátom, pretože bezpečnosť je v tomto prípade prvoradá. Pre čo najlepšie výsledky je potrebná responzivita, pretože najviac nákupov z e-shopov prichádza práve zo smartfónov.

Dnes by mal byť e-shop prepojený aj so sociálnymi sieťami ako je Instagram a Facebook, z ktorých prichádza štatisticky veľké množstvo objednávok.

Ako robíme weby a e-shopy u nás

U nás vytvárame weby a e-shope vždy individuálne, podľa požiadaviek a zamerania klienta. Web stránky tvoríme v publikačnom systéme s otvoreným zdrojovým kódom WordPress, ktorý poháňa viac ako 12% všetkých web stránok sveta.

Všetky web stránky a e-shopy, ktoré robíme majú responzívny dizajn a sú zabezpečené bezpečnostným SSL certifikátom. Weby zhotovené u nás majú tiež vyplnené SEO a sú zaregistrované v katalógoch vo vyhľadávaní.

Pre každý web taktiež zabezpečíme doménu a hosting, o ktorý sa môžeme starať za vás.

E-shopy tvoríme v platforme WooCommerce, kde vieme zabezpečiť export a import produktov. Rovnako zabezpečíme aj jazykové mutácie ako napr.: Eng, Cz, Nem, Rus, Hun a podobne. Vytvorený e-shop v prípade potreby prepojíme aj na Heureku, najväčší porovnávač produktov a cien.

V praxi najprv zistíme všetky požiadavky a informácie a začneme pracovať na grafickom návrhu a rozložení webu. Potom postupne dolaďujeme detaily a prijímame od klienta spätnú väzbu. Hotový web klientovi odovzdáme a zaučíme ho ako s ním pracovať. K dispozícii sme však aj po odovzdaní webu v prípade úprav alebo dodatočného poradenstva.

Aké sú web stránky od ContentPress?

Pri vytváraní webstránok dbáme na ich rýchlu odozvu a načítavanie.
Naše web stránky sú bezpečné, šifrovane SSL certifikátmi.
Sú plne responzívne a prispôsobia sa na akékoľvek zariadenie.

Ponúkame špičkové riešenia

Naši klienti dostávajú najmodernejšie riešenia na vysokej technickej a vizuálnej úrovni. Web stránky, ktoré vytvárame sú responzívne a spĺňajú najvyššie štandardy bezpečnosti. Pozrite si naše práce a posúďte sami.

V prípade potreby vytvorenia firemnej web stránky, blogu, propagačnej web stránky alebo e-shopu sme pre vás k dispozícii. Neváhajte nás preto kontaktovať.