podnikanieB2B web stránky contentpress

Dnes vám prinášame náš zoznam najlepších B2B web stránok

Najlepší internetoví predajcovia zažili silný rast v dôsledku prudkej migrácie výrobcov a veľkoobchodníkov na online platformy ako sú B2B web stránky

Podľa nedávnych správ analytici predpovedali, že príjmy, ktoré generujú celosvetové webové stránky elektronického obchodovania B2B, by mali do roku 2020 dosiahnuť celosvetový predaj vo výške 6,7 bilióna USD.

S takmer 50% odberateľov B2B, ktorí tvrdia, že uprednostňujú nákupy súvisiace s prácou na webových stránkach B2C, neexistuje žiadna iná možnosť elektronického obchodovania pre podniky, než prispôsobiť sa čo najrýchlejšie.

Nuž, od jednoduchej úlohy to má ďaleko. Elektronický obchod medzi firmami je zložitejší ako model Business to Customer (B2C). Konkrétne, pokiaľ ide o kolísavé ceny a objemy veľkých objednávok.

Avšak, pre tie online B2B web stránky, ktoré na to idú správne, čakajú naozaj bohaté odmeny.

 

Najlepšie B2B web stránky: Keď je funkčnosť dokonalá

Hlavným cieľom B2B web stránok je uľahčiť zákazníkom komunikáciu s predajcom. Čím jednoduchšia je, tým viac si ju zákazníci obľúbia. Je čas pozrieť sa na niektoré z najlepších spoločností v oblasti B2B z hľadiska funkčnosti web stránok.

Pri hľadaní najlepších príkladov B2B projektom sme venovali veľkú pozornosť funkčným a intuitívnym aspektom B2B web stránok.

 

Ako definujeme najlepšie príklady B2B web stránok?

Pokiaľ ide o B2B web stránky, je to všetko o dizajne, funkciách a funkčnosti.

 

Najprv si vytvorme zoznam typických funkcií, ktoré musia mať:

  • Prispôsobené funkcie
  • Prispôsobiteľné ceny a zmluvy / Prispôsobené ponuky a propagačné akcie
  • Self-service option for process flexibility
  • Hromadné, opakované a plánované objednávanie pre pravidelných zákazníkov
  • Interakcia: angažovanosť zákazníka prostredníctvom sociálnych médií alebo fóra webových stránok
  • Integrácia pre bezproblémový zážitok používateľa

 

Medzi najlepšími praktikami B2B elektronického obchodu nájdete:

  • “Call to action“ tlačidlá, zachytávajúce pozornosť na každej stránke
  • interakčné tlačidlá, ktoré pomáhajú zákazníkom ľahko kontaktovať predajcu alebo dodávateľa produktu
  • užívateľsky príjemné vyhľadávanie stránok s funkciami automatického dokončovania, obrázkami a výpismi podobných produktov
  • ľahko dosiahnuteľné nástroje, napr. porovnávacie funkcie a filtre
  • jednoduchá navigácia
  • vizualizácie produktov

 

Dúfame, že nasledujúce zoznamy najlepších B2B web stránok vám poskytnú množstvo inšpirácií pre váš ďalší projekt.

 

Danish Water Technology ?

DWT je riešenie pre vodovodnú infraštruktúru pre domácnosti a zariadenia. Táto B2B web stránka sa stala ukazovateľom ambície Dánska nájsť a rozvíjať lepšie, lacnejšie a efektívnejšie spôsoby nakladania s vodohospodárskymi technológiami.

V podstate je to interaktívna mapa mestského bloku, ktorá postupne vysvetľuje, ako funguje obeh vody. Future Water City (dánska vodohospodárska technológia) B2B web stránka prezentuje zbrusu nové vodné technológie prostredníctvom interaktívnych prvkov dizajnu.

V podobnom duchu zákazníci skúmajú sekcie webových stránok. Každá z nich sa potom vysvetľuje vlastnou vyhradenou vstupnou stránkou. Vynikajúci dizajn, ktorý vás dokáže dlho udržať nalepený na túto webovú stránku.

 

Danish Water Technology B2B

 

ACME

ACME je významným dodávateľom tovarov a obalov pre prepravcov a logistických operátorov. Každá farba, obraz a obsah na svojich stránkach elektronického obchodu B2B by mali vyvolať emocionálnu odozvu od zákazníkov.

Žlté animácie sa premenia na textové titulky a potom sa krásne usadia na tmavosivom pozadí. Nové úseky sú úhľadne prenesené zdola, aby sa usadili na príslušné miesta.

Táto B2B web stránka je navrhnutá takým spôsobom, aby používatelia mohli jasne vidieť, že je zameraná na tri cieľové skupiny: odosielateľov, maloobchodníkov a podnikových logistických pracovníkov.

Na druhej obrazovke uvidíte niekoľko blokov, z ktorých každý predstavuje konkrétny druh služby. Každý užívateľ je tak vedený do časti stránky, o ktorú sa najviac zaujíma.

Kvalitné fotografie produktov a jedinečné, ohromujúce rozloženie prezentujú svoje produkty a služby efektívne. Toto je jeden z najvýznamnejších príkladov, ako navrhnúť dobré webové stránky elektronického obchodu B2B.

 

ACME firemná web stránka

 

Firerock

Firerock poskytuje klasické, nadčasové stavebné materiály pre vlastné domy a využíva fotografie na prezentáciu svojich produktov. Táto webová stránka obchodného podnikania je veľmi ľahká a jednoduchá.

Bezproblémovo mieša podnik s radosťou: najnovšie trendy v domácej architektúre a vzdelávací blog o tom, ako optimalizovať a vylepšovať budovanie moderných domov.

Profil FireRock je predstavený svojimi vlastnými produktmi a upozorňuje na interiéry, ktoré zahŕňajú kúsky navrhnuté ich značkou. Patria medzi ne krby, drevené podlahy a dlažby, verandy, terasy, kúpeľňové priestory a soláriá.

 

firerock 2B2 web stránka

 

Blake Envelopes

Napriek tomu, že Envelopes nemusia byť práve tým najvzrušujúcejším produktom na svete, táto B2B e-commerce webová stránka robí skvelú prácu, aby vyzerala “cool“.

Blake Envelopes B2B webová stránka je považovaná za jeden z najinovatívnejších a najpresnejších príkladov B2B elektronického obchodu.

Blake je veľmi čisto a elegantne navrhnutá webová stránka elektronického obchodu, ktora má skvelú funkčnosť, intuitívny dizajn a úžasné výhody, ktoré predstavujú vzdelávanie a programy zodpovedného podnikania.

Rozsiahla paleta produktov, prezentovaná logickým spôsobom, predstavovala filtrovanú navigáciu a prehľadné vyhľadávanie stránok. Dobre premyslený dizajn umožňuje vyhľadávanie produktov podľa farby, rozsahu a štýlu, rovnako ako veľkosti balenia a typu.

 

Blake Envelopes B2B webstránka

 

AIIA

Aiia je B2B web stránka elektronického obchodu, ktorá ponúka značkové propagačné pomôcky pre podniky.

Hlavnou myšlienkou tejto webovej stránky elektronického obchodu je ilustrovať, že propagačné pomôcky môžu byť kreatívne a nepôsobiť lacným dojmom.

Vzhľadom k tomu, že každý zákazník hľadá emocionálne autentický zážitok online, Aiia je jedným z najlepších príkladov B2B v elektronickom obchode. Táto značka má svoju “náladu“ nastavenú na jedinečný štýl. Jasne farebné pozadie a pekne vykreslené obrázky určite prispievajú k tomuto dojmu.

Keď kliknete na konkrétny produkt, na celej obrazovke sa spustí promo klip. To vytvára emocionálne spojenie medzi zákazníkom a spoločnosťou. Poskytovanie tejto skúsenosti digitálne je veľmi dôležitou súčasťou úspechu online B2B predajcu.

 

Aiia firemná webstránka B2B

 

Kekselias

Kekselias je spoločnosť zaoberajúca sa finančnými službami, ktorá sa špecializuje na investičný ? prieskum, úrokové trhy a analýzu menovej politiky.

S pomerne jednoduchým a minimalistickým dizajnom vstupnej stránky je dobre premyslený z hľadiska navigácie. Obrázky a prvky sa zvýraznia prejdením myšou na ne. Do zoznamu najlepších web stránok B2B e-Comemrce sme ju zahrnuli z dôvodu aspektu angažovanosti používateľov.

Spoločnosť vytvára pre svoju webovú stránku dodatočnú hodnotu prostredníctvom sekcie “Články“. Jeho blog-ový prístup mení tento B2B e-Commerce webovú stránky na zdroj obsahu a citácie. Užívatelia môžu ľahko nájsť užitočné materiály o trendoch v oblasti aktív a investícií.

Ako môžete vidieť, spoločnosť opisuje svoje služby elektronického obchodovania B2B v 3 jednoduchých obrazovkách na svojich webových stránkach. Pristátie je doplnené ľavotočivým menu, ktoré zobrazuje počet noviniek a článkov Kekselias.

Bočné menu je však statické, ale obsahuje podčiarknuté odkazy a kategórie. To ukazuje používateľom možnosť kliknutia na titulky.